Sunday, August 16, 2009

baca la... pe yg aq merepek...:P

waaaa...akhirnya sembuh gak domam aq nie:D lega je rase ~ hah... ni aq nak citer kat korang pasal aq jadi dak baik 1 malam tu :D.. ( citer nyer bebunyik seperti cengkerik ini ) lepas aq balik dari pasar malam beli dvd cetak rampok yg dikatakan original oleh abg penjual tu... aq tgk la dvd tu... ( ehem dvd ape xyh la korang tau yg penting bukan BIRU ) mase nga tgk ley plak dvd tu sangkut2 :( n d sbbkn sakit ati tgk dvd camtu aq ckp nan member aq.. kita peg men snuker lag bagus dari tgk dvd sakitkan ati nie... pastu mase aq turun dari bengkel aku tu... ade sorang dak pompuan nie... umo dia dalam 16taun duk kat tepi tembok.. dia pggl kawan aku... ( abang...oo bang... meh la sini...bang meh la sini ) pastu kawan aku ni peg la kat dak pompuan tu..n tnye apesal??? pastu dak pompuan tu ckp ( bang tolong antar saya balik bang... kawan sy tinggalkan saya kat sini....) aq nan member2 aq terkezut lembu dgr camtu... pastu aq tanye la umah dia kat ne... pastu dia ckp yg umah dia kat damansara...HuHHH damansara... pastu aq tnye camne ley smpai sini...dia ckp dia antar BALAK Dia...aq pun jadi pelik la... sbb kejap dia ckp dia nan kawan dia...pastu balak...mane 1 aq xtau... :)) pastu dia siap merayu2 ag kat member aq sorang nie... dia ckp camnie ( bang tolong la bang saya *^%$@$ngan ) aq xphm dia ckp ape :) aq tnye ag bende yang same gak dia ckp :).... pastu aq tnye member aq...ko tau ke dia ckp apew??pastu member aku pun ckp... dia xtau...:)) yg dia dgr ( ngan ngan ) mcm kegersangan plak :).... pastu aq ngan BAIK hati g la antar dak nie balik damansara...kesian tol aq tgk dak2 camnie...xde didikan.. dia citer kat aq yg dia nie da kene buang skolah sbb nakal sgt...xtau la nakal ape...aq xtnye sgt... so smpai je damansara aq turunkan dia kat 1 flat ni nama dia pelangi damansara... pastu aq siap kasi dia advice ag suh dia smbung skolah :D baik x aq nie :D.... ( so moral kat sini... sayangi la adik@kawan @ sepupu...kita...jgn biarkan dia hanyut dalam kesosialan dunia @ sialan dunia :D...) :D ( igt orang tersayang DI hari raya ini ) :)) =)) :)):((:))=))

1 comment: